شناسه خبر : 109426
پنجشنبه 09 فروردين 1403 , 18:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وداع با پیکر شهید القدس «بهروز واحدی»/تصاویر

آئین وداع با پیکر شهید بهروز واحدی، عصر امروز در معراج‌الشهدای تهران برگزار شد.

به گزارش ایرنا، آئین وداع با پیکر شهیدالقدس، بهروز واحدی از ساعت ۱۵:۰۰ با حضور خیل مشتاقان روزه‌دار، در معراج‌الشهدا برگزار شد. بهروز واحدی، نخستین شهید راه قدس در سال 1403 است.

پاسدار بسیجی بهروز واحدی از نیروهای سپاه قدس و بسیجی حوزه شهید صدوقی ناحیه امام حسین (ع) کرج، بامداد سه‌شنبه هفتم فروردین، همزمان با پانزدهم ماه مبارک رمضان در راه دفاع از حریم اهل‌ بیت (ع) و حضرت زینب کبری (س) بر اثر حمله هواپیماهای رژیم صهیونیستی به منطقه دیرالزور سوریه به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

آخرین آئین وداع با این شهید والامقام، فردا پنج‌شنبه، نهم فروردین‌ماه از ساعت ۱۹:۱۵ از مقابل حوزه ۱۱۷ بسیج شهیدصدوقی واقع در بلوار هفت تیر برگزار می‌شود. مراسم اقامه نماز و تشییع پیکر شهید بهروز واحدی نیز در روز جمعه دهم فروردین ماه پس از نماز جمعه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) کرج برگزار و پیکر مطهر این شهید والامقام در آستان مقدس امامزاده حسن (ع) به خاک سپرده می‌شود.

امروز، معراج‌الشهدا، پذیرای مهمانانی بود که برای وداع با یار خود آمده بودند. ترافیک خیابان‌های منتهی به بهشت، خود نوید این پذیرایی بزرگ را می‌داد. همهمه آدم‌هایی که هر چه به کوچه معراج نزدیک‌تر می‌شدی، بیشتر می‌شد و وقتی وارد محوطه داخلی معراج‌الشهدا را می‌دیدی، جایی برای حضور نمی‌یافتی.

پیکر پاک شهید را در وسط معراج گذاشته بودند و دوستدارانش، دور او حلقه زده بودند و بر سر و صورت خود می‌نواختند. چند نفر ذکر مصیبت می‌خواندند و نقطه مشترک تمامی آنها این بود که بهروز واحدی، خود یک بچه هیاتی و اهل روضه بود. حضور خیل جوانان و نوجوانان متاثر در این مراسم نوید تداوم این مسیر را می‌دهد و اینکه خون شهید واحدی، در امتداد خون شهدای کربلا و انقلاب، به آبیاری نهال نهضت مقاومت در منطقه منجر خواهد شد و حالا خطر عنوان شهید واحدی از حضور فیزیکی وی، بیشتر شده است.

و خدا می‌داند چه تعداد از این دلسوختگانی که امروز در معراج‌الشهدا گرد هم آمده بودند، ماه رمضان بعدی، در مسیر مقاومت و آزادسازی قدس شریف کنار ما باشند. قدس شریف، به داشتن چنین فرزندان برومندی افتخار می‌کند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi